Esenler Su Kesintisi

On sekiz mahallelik güzide bir ilçe olan esenler’in su kesintisi sorunları hep devam etmektedir. Esenler’de su kesintisi sorunlarının çözümü esenler belediyesi değil, iski’dir.

Yarım milyon nüfusluk ilçenin kısa sürelik su kesintisi bile binlerce kişiyi etkilemekte, hele hele oluşan kesinti plansız su arızalarından kaynaklandı ise çok daha büyük sorun olmaktadır. Esenler su kesintilerini sizler için güncelleyip, yayınlıyoruz. CTRL+D tuşlarına basarak kısayollarınıza kaydedin ve bizi sürekli kontrol edin.
Esen kalın.

Su kesintisi hakkında yapılmış [comments] yorum var. Senin söyleyecek bir şeylerin var mı?


21 Eylül 2020 Pazartesi 17:51 saatinde aldığımız bilgi : Esenler ilçesinde 21/09/2020 tarihinde 17:36 saatinde başlayan su kesintisinin tahmini bitiş tarihi 21/09/2020 saat 21:00 olarak belirlenmiştir. Kesintinin nedeni : . Su kesintisinden etkilenen bölgeler : Tuna mah. . Arızanın yaklaşık olarak 4 saat sürmesi bekleniyor.

18 Eylül 2020 Cuma 14:03 saatinde aldığımız bilgi : Esenler ilçesinde 18/09/2020 tarihinde 13:55 saatinde başlayan su kesintisinin tahmini bitiş tarihi 18/09/2020 saat 16:00 olarak belirlenmiştir. Kesintinin nedeni : . Su kesintisinden etkilenen bölgeler : Kazım karabekir mah. . Arızanın yaklaşık olarak 3 saat sürmesi bekleniyor.

17 Eylül 2020 Perşembe 12:10 saatinde aldığımız bilgi : Esenler ilçesinde 17/09/2020 tarihinde 11:53 saatinde başlayan su kesintisinin tahmini bitiş tarihi 17/09/2020 saat 16:00 olarak belirlenmiştir. Kesintinin nedeni : . Su kesintisinden etkilenen bölgeler : Turgut reis mah,oruç reis mah. . Arızanın yaklaşık olarak 5 saat sürmesi bekleniyor.


Esenler Su Kesintisi” için 34 yorum

  1. lan bu nasil iştir irsaal olmuşum daka başı camiye gidiyorum hiçmi vicdan yok sizde burdan yetkilere sesleniyorum bi pazarımız var onunda içine ettiniz

  2. Duyuru yok. Bisey yok… bayramda seyranda mesaj atarsiniz. Allah razi olsun iyiki bayrami seyrani kutlarsiniz yoksa ne yapariz biz.. ne b. Yeriz.
    Ulan Allahsizlar hergun saat 5 6 eve geliyorum su yok koktuk aleminyum

  3. Afrikadakiler bizden daha fazla suya ulaşıyorlar, telefonlara bayram mesajinda eksik kalmayan belediye suyun kesildiği haberini vermekte aciz, camasir makinesi icinde camasirlar deterjan içinde beklemekten bi hal oldu, bende banyoyu kullanamadığım için kokudan insanlara yaklasamiyorum, yillardir s*** onarimini tamamlayamadiniz 21. yy da yaşıyoruz hala su sıkıntısı çekiyoruz allah belanizi versin, bu gidisle kapıyı sonda vurdurucam sizin hegomonyanizdan kurtulcam

  4. pazartesi işten yorgun argın geldigimiz yetmiyor eve giriyoruz bakıyoruz sular gitmiş GECE YARISINDAN SONRA 1.30’A KADAR GELMEYECEK ALLAH BELANZI VERSİN TEK GÖREVİNİZ SU VERMEK YETER

  5. Esenler belediyesi Allah belanızı versin. Ramazanda Nihat hatipoğlu adlı şarlatanı getirmekten başka halta yaramayan godoşlar

  6. Bıktım şu suyu ya da elektriği kesmenizden *** tamam kötü bir semtte yaşıyoruz da bu kadar da olmaz yahu!
    Kendim oy vermiyorum size ama çomarlarun verdiği oylarda size haram olsun

  7. Allah sizi bildiği gibi yapsın söylediğiniz saatte de su gelmıyor önce saat 18.00 de gelecek yazıyordunuz bır dedıgınız bır dedıgınızı tutmuyor söZde esenler beledıyesı de calısıyor mılletı rezıl etmekten başka bır seye yaramıyorlar saatlerdır su beklıyoruz evde sınırden dolduk ıyıce sokaklara desen ıkı konteynır koymaktan acizler

    1. Allahın belaları gece 12 de başlayıp sabaha kadar yapacağınıza bu sıcakta 19 da başlayıp 01:30 a kadar susuz bırakıyorsunuz sizin o comar kafanıza …….. Işten eve geliyoruz duş alıp rahatlayacağız onu da elimizden alıyorsunuz g.tsunuz

  8. Allah sizi bildiği gibi yapsın söylediğiniz saatte de su gelmıyor önce saat 18.00 de gelecek yazıyordunuz bır dedıgınız bır dedıgınızı tutmuyor söZde esenler beledıyesı de calısıyor mılletı rezıl etmekten başka bır seye yaramıyorlar saatlerdır su beklıyoruz evde sınırden dolduk ıyıce

  9. Su
    Elektrik
    Çöp
    Sorununu çözmenin imkansiz olduğu
    ESENLER BELEDİYESİ ve İSKİ kurumu

  10. Esenler çok fazla elektrik ve su kesintisi yapılıyor çok sinir bozucu bir durum ayrıca sokaklar çöp dolu ve çok fazla hatta aşırı sinek var bu belediye ne iş yapıyor acaba çok merak ediyorum

  11. Ya bu ne arızası neyin arızası rezillik ya bigün sular yok bigün elektrikler dalgamı geciyosunz siz son bir yıldır arıza bitmedi ne bu yaa yeter artık !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. Yinemiiii ya yinemi surekli kesinti bıktık yemin ederim bu ne ya yeterrr artik her hafta 3 gunde 1 hafta sacmalamayin artik.

  13. Yeter artık !Bu ne sürekli elektrık su kesintisi bi haftasonumuz var onu da rezil ediyorsunuz, ne kadar liyakatsiz insanlarsınız siz, sorumluluk sahibi kimse yokmu

  14. Size bir daha cok oy veririm
    Her hafta kesinti her hafta sorun rezillik. Haram zikkim olsun oylar.

  15. Ümraniyeden geldikhep bu sorunları yaşıyoruz sizin allah belanızı versin bi kere kesmeyin lan yeterrr !

  16. Pek sayın Esenler İSKİ çalışanları duyuru yapmadan neden su kesiyorsunuz…her hafta en az bir gün su kesmenizi bir türlü anlayamadık…nasıl iş biliyorsanız her hafta arıza çıkıyor….ancak bu hafta 3 gün keserek tam anlamıyla sinirlerimizi zıplattınız…beceremiyorsanız..bırakın bilen birileri gelsin yapsın..İstanbul gibi yerde her hafta su kesintisi yapmak elbette büyük yetenek ister..birde utanmadan, sıkılmadan mektup gönderip su sorununuz yok diyorsunuz…bunu BİMER veya CİMER’e gönderceğiz…bu işin erbabı olmadığınız belli..birde üstüne tüy diker gibi bir gün sonraya su vericez diyorsunuz…şöyle diyorum..Allah sizi en ihityac duyduğunuz zamanda susuz bıraksın..amin

  17. bu hafta üç gün suları kestiniz, hepsi de işten yorgun argın çıktığım zamanlara geldi. 2 haftada bir mutlaka elektrik kesintisi de oluyor. sesi çıkmayan çomar semti olduğu için mi bu kadar insanların üstüne gidiyorsunuz anlamıyorum ki. belediye başkanı olacak herifi alıp ağzını burnunu kırmak mı lazım bu semti siklemesi için? nişantaşında neden böyle bir ilkel yaşantı yok, bebekte neden yok? haysiyetsiz herifler.

  18. 1 senelik evliyim neredeyse. Esenlere geldim geleli yüz kere su arızasımı olur arkadaş ya!!! Ne bitmez arızalarınız varmış insanları neden sürekli böyle mağdur ediyorsunuz! Gece kesin ne sorun varsa gece halledin ya!! Yazın sıcağında olacak iş mi bu yaptığınız! İşgüzarlıktan başka bişey değil! Nefret ettim artık burdan! Bir gün boyunca su kesintisimi olur bu nedir yaaa!!!!

    1. Allah size hak ettinizi versin hemi sürekli su kesintisi elektirik kesintisi milletin colugu cocugu var yani dogmus bebegim var ihtiyaclarimiz var namaz var mama var tuvalet var hamileykende en cok bunun sorununu yasadim asiri sicaklar var su lazim dus lazim say say bitmiyo hangi yildayiz su elektirik sorunu diye birsey kaldimi ya?? Ben 27 sene almanyada yasadim dogdum büyüdüm en fazla 5 kes ömrümde bu sorunla karsilasmisimdir burda haftada 5 kes allah sizi bildigi gibi yapsin. !!!!!!!

  19. 16 saat su kesintisimi olur evde damla su yok ya önceden haber verin yada gece kesin çalışanlar çamaşır temizlik ev temizliğini hafta sonu yapıyor yav bu nasıl bir vicdan söyliycek kelime bulamıyorum

  20. Yav ayda bir ya suyun ya elektriği kesiyorsunuz. Bıktık artık kescekseniz gece üçte falan kesin bari şu an tuvaletim geliyor yapamıyorum yapamadığım için uyuyamıyorum bıktık arızanızdan

  21. En çok oy bu semtten çıkar iktidara ama gel gör ki en çok çileyi de bu semt çeker. 3. Sınıf ülkenin 3. Sınıf yaşam alanı. Her 10 gün içerisinde ya elektriğimiz olmaz ya da suyumuz

  22. ulan 11 dediniz 13 dediniz 15 dediniz 17 dediniz 19 dediniz şimdide 22 diyosun utanmanız yokmu sizin adam gibi tam saat versenize birde hafta sonu kesinti mi olurmus bulasıklar dağ oldu hiç bir işimizi yapamıyoruz tuvalete dahi gidemiyorum be insafsızmısınız

  23. Lan 24 sat oldu su yok.siz nasıl insanlarsınız ya.allahtan korkmaz kuldan utanmazlar sizi . Ama az kaldı bekleyin 24 haziranda geldiğiniz gibi gidiceksiniz dahili ve harici … sizi

  24. Pazar günü su kesilir mi lütfen çalışmalarınızı haftaiçi halledin, hafta sonu su ihtiyacı haftaiçinden daha fazla oluyor çalışan ev hanımları genelde çamaşır yıkama çocukların detaylı banyo ihtiyacı gibi biraz düşünerek planlı su kesintisi yapın vatandaş parasıyla hizmet alıyor suyu bedava dağıtmıyorsunuz yazıklar olsun iskiye bedaşa igdaşa ve Türktelekoma her işleri keyfi ve yanlış zamanda yapıyorlar.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir